En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

torsdag den 11. oktober 2012

Inviteret

Jeg har fri i morgen. På skolernes motionsdag. Ikke fordi jeg ikke vil være med, forstås:-) men vi har faguge på skolen, og jeg har nedsat tid. Så jeg har jobbet igennem de andre fire dage, hvor der er mere brug for hænder i spændende værksteder m.m. og så må jeg jo pænt blive hjemme i morgen. Jeg ved ikke, om det var fordi hun syntes, at dét da var synd for mig eller hvordan. Men ihvertfald faldt der prompte en invitation fra Kirsten, da hun hørte, at jeg havde fri. "Du må gerne komme og løbe sammen med mig, mor!" 
Tænk, at hun sådan inviterer mig med til det. At hun synes, det kunne være rart. Jeg takkede selvfølgelig ja til invitationen. Og jeg glæder mig!

God motionsdag og god efterårsferie til alle.

På Lyreskovskolen synes vi, vi har fortjent den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar