En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

mandag den 16. juli 2012

30%

Så er der smidt 9 kg!!
Det er 30 % af målet på 30 kg.
64 cm er jeg krympet.
Deraf 21 cm i taljen
- Svend klager over, at han ikke kan gemme hovedet i min mave længere :-)

Og ja - jeg vejer sådan set det, jeg gjorde, før jeg blev syg og kan atter få mit tøj til at sidde ordentligt.
Noget af det er blevet for stort, resten sidder bare bedre.
Og min BMI er kommet under 32 - så værre er det ikke.
Hvis nogen regnede med at møde en streg i luften.....
Det føles bare rart og let og i dag holder vi fødselsdag for Marie, der fylder 20, så jeg er smuttet igen...

Opdatering på ugen, der gik - vildt hurtigt som ferieuger hjemme kan gøre - følger en af dagene....

Bæverkram til verden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar