En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

lørdag den 16. marts 2013

Skal du gøre nar, Alberte???


En enkelt række harespor. Ellers ingen tegn på liv under hele løbeturen. Udover fnuggenes tætte hvirvlen i luften.


Det er sådan en dag, hvor gåpauserne alligevel ikke er nogen særlig fornøjelse. Og hvor Albertes "Sommer i Tisvilde" lyder som en hån på MP3eren. Hvis ikke den havde været gemt under tre lag tøj, havde jeg spolet videre! Smukt var det. Og koldt. Og dejlig varm er min stue. God lørdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar