En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

lørdag den 13. april 2013

Den røde tråd - billeder fra et fedt socialløb

God *gaaaab* morgen
Synes nærmest lige, jeg har ramt puden, efter vi kom hjem fra Christiansborg. 
Så hvad er meningen? Skovløb, min bare.....Hvorfor har ingen stoppet den skøre idé? 
Nå, op og sætte en kilometer gavebånd op...selvom der kommer jo nok ikke nogen alligevel.

Vi blev over 100 - voksne, børn, heste, hunde og trubadurer med guitarspil i den disede formiddag. 
Stemningen var helt speciel og der blev løbet, travet og redet, snakket, prustet, sunget og grinet.
Der blev løbet lidt forkert, men også givet ros til markering af ruten. Man tror, man ved, hvad de andre tror, man mener :-) 

Det var en dejlig afslutning på en travl og vigtig uge. TAK til alle for det.


Godmorgen, nå, du ser da heller ikke for frisk ud, haha

De to topatleter byder velkommen

Der kom en, der kom to, der kom 112 .....

Meritten og Profilen kom og tog turen - og nød vist især gensynet med deres lockoutede lærere. 


Den uofficielle vinder af løbet - Søren "Seje" Søby - løb som lille Lara og mor Stine hele turen med boksehandsker:-)


Elever og forældre klar til opvarmning......
...som Bernie himself stod for



Sms i bussen på vej hjem fra Kbh: "Må man tage sin hest med?"  Ja, for pokker da! Det er et inkluderende løb. Everything goes. Superhyggeligt med et par heste!

Startfeltet:-) Ingen chips, startskud eller tidtagning. Bare fællesskab. Dem, der trænger til det, fandt jo ud af at dyste alligevel. Tsk, mænd altså:-)

Hyggemix med FLElærerne
Tøseluntetrav
Moster Lene i rask gang
Lara og Stine. Lara var så sød at lytte til. Jeg løb bag hende en del af turn "Rød tråd!" "Rød tråd"


Det bliver helt sikkert ikke sidste gang, jeg arrangerer socialløb. Det var simpelthen smaddersjovt og lige sådan, vi også skal være sammen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar