En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

mandag den 1. april 2013

Sol over skovstien og et par skarpe hjørner


Så ramte vi 1. april. Sneen ligger stadig som små øer rundt omkring, men temperaturen sniger sig i løbet af dagen op på 6-7 grader, og denne 2. påskedag lå badet i forårssol. 
I anledning af, at Bæverens løbeblog er rundet 1 år, tog Svend et rigtig løbebillede af Kirsten og mig. "Så man kan se, hvor go´ du er blevet, mor!"  Så det håber jeg, I kan se :-) Svend og Kirsten flankerede mig på dagens løbetur. Måske nok mest fordi de ellers skulle vaske op. Og det er så også grunden til, at jeg har fuld ammunition i vædskebæltet til en 4 km tur. De bliver altid så tøøøørstige. 


En lille solstråle i mit liv 


Vi fyldte selvfølgelig kameraet med parkourfilm - og billeder. Mand, han er altså en abekat! 
Og nu er det lige før, jeg kan nå ham i spurterne!! Ha, vi har haft det skægt!


Vi blæser på lockouten og fejrer, at foråret er kommet. 

Tusind tak til alle læsere. Jeg kan se, at bloggen bliver jævnt besøgt. 6000 besøg har vi rundet. Og jeg modtager af og til varme mails, der giver mig lyst til at blive ved. Fra mennesker, der lige nu har det svært. Som kan føle sig trøstet ved, at jeg fik mig rejst og løber afsted med hvad jeg har af lyst, vilje og talent, men frem for alt ved, at jeg har fået glæden tifold tilbage i mit liv. For når man ved, hvordan kampen kan være, så er hvert et lille vindpust i ryggen værd at tage med for de, der lige nu er på vej op og ud i solen. 

God kamp til jer

Og god kamp til Danmark for en god skole i en god fremtid for vores børn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar