En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

tirsdag den 26. juni 2012

20%

SÅ fik jeg smidt over 6 kilo. Endelig! 6,4 iflg madlog.dk.
Og 56 cm er jeg skrumpet - dét kan bare mærkes på tøjet nu.

What took you so long? tænker du måske.
Men sandheden er, at jeg i virkeligheden har rutsjet lidt op og ned i forbindelse med rygestoppet, hvor jeg tog 2 kg på. Det skal der jo også være plads til.
Men efter at Tina har regnet den helt nøjagtig ud for mig, og Carsten har vist mig madlog.dk, der gør det nemt at holde styr på tingene - og især vitaminer m.m. når vi er dernede i indtag...og på chokoladefrøerne og grilløllen, som jo alligevel også skal være med til festen. Så ryger der ½-1 kg pr uge. Også den uge, hvor jeg har ligget med bihulebetændense og intet andet har lavet end at hejse mig ud af sengen efter mere te og næsepapir. Men mere om det og om hvordan det endte med det forjættede HÆRVEJSLØB senere.

6 kg = 20%

6 kommentarer:

  1. Med risiko for at gentage mig selv: Du er SÅ sej!!! Respekt her fra! <3

    SvarSlet
  2. Repeat repeat repeat endelig, Gunilla! 1000 tak!

    SvarSlet
  3. Tillykke med det flotte vægttab :-)

    SvarSlet
  4. Det er flot! Tillykke med det og nu bliver det nemmere når du kan begynde atse resultaterne for dine lidelser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kirsten
      Lidelser har jeg nu ikke nogen af:-)
      Men jeg ved, hvad du mener.

      Slet