En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

søndag den 2. september 2012

Mine dejligste stier, der kalder på fødderne

Vores vej - Her begynder min løbetur

Den lille skov - til en hurtig smuttur - eller begyndelsen på min 5 km runde

Et af gabene - måske Ryttergab?? Jeg har ikke helt styr på dem, men på toppen kan jeg se udover lyngpolden

Hop, siger hjertet, ved synet af lyngpolden. Hver gang. 

Perfekt til fartleg - og pusteud
Skulle man mon dappe den vej?

Dén vej er dejlig!

Man kunne jo også lige tage en afstikker.....


Løbe hjem eller slå en sløjfe mod Paris? Uh, den sti her lokker.....

Vejen hjem - vi bor lige ved rødellen - go go go go...
Kan du mon forstå, jeg elsker "min" skov? Og bare elsker at løbe?
(kan du til gengæld forstå, at vores huspriser er blandt landets laveste?)

1 kommentar:

  1. Hvor er der bare dejligt! Man skal da være et skarn for ikke at holde af at løbe når man har sådejlig en natur lige udenfor!

    SvarSlet