En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

mandag den 31. december 2012

Godt nytår 2013


Alle I kære bloglæsere ønskes et godt og lykkebringende nytår 2013

Tak fordi I læste med. Jeg håber, I har haft glæde af bloggen. Og har I ikke det, håber jeg, I er holdt op med at spilde jeres dyrebare tid på det. 

2012 var et år, der var værd at leve. Tumult og fuld af liv. Sorger og glæder. Som et rigtig liv skal være. 
Det var i år, d. 14. marts, jeg tog min første løbetur.
Nu er jeg netop vendt hjem fra årets sidste tur. 
Tak til alle jer, der inspirerede, lokkede, kom med råd og formaninger, sparkede bagi og ikke mindst jer, jeg har nydt at løbe sammen med. Jeg vil glæde mig til mange flere!

Nu er det spændende, hvad det nye år har med i godteposen til os. Vi ved:

 at Marie skal føde et lille dejligt barn til maj
Det bliver vores første barnebarn. Stort og ikke til at begribe.
 Ej heller til at beskrive, hvor meget vi glæder os. 

- at snedkeren skal finde sig et nyt arbejde
Han er lige blevet vinterfyret før jul, og nu hvor tilskuddene falder væk, er der også blandt snedkerne langt mellem jobtilbuddene, så han er indstillet på selv at finde på noget at lave midt mellem søgningerne.

- at jeg skal åbne en lille klinik 
Jeg fik mit eksamensbevis og kan nu kalde mig lægeeksamineret fysiurgisk massør.
Det har været godt for mig at lære nyt og komme i skole igen. Eksamen var en stor mundfuld, og det var en sejr for mig at gå igennem med styr på stress, læsning og massagetræning. 
Og jeg så, at jeg er, hvor jeg skal være.
God fornemmelse! 

Så 2013 - kom bare an! Bæveren glæder sig til gnave løs af dig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar