En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

søndag den 9. december 2012

Vintergrej

Hvem kan ikke godt lide grej? Jeg kan ihvertfald, men prøver også at være fornuftig.
Køber efter behov, men vil da heller ikke lade mig nøje med kluntet outfit eller få skader pga sko o.s.v.
I sommers, da jeg var skadet, købte jeg ind på udsalg til vinteren. Bare for at kunne gå og glæde mig til at komme i gang igen. Og ligesom lave en vinterløbedate med mig selv :-)

Det er stadig ikke blevet til pulsure, iphonedingenoter (deraf måske mine utrolig ufuldendte endomondoer, mobilen løber tør på alle ture over 2 km og kan desuden ikke modtage signal i en tør lomme når det regner m.m.m.m.) Men dette fandt jeg rart at anskaffe:
Blinkearmbind, så jeg kan ses i mørket.

Pandebånd.  En almindelig hue kan sikkert også bruges. Denne her er rar, fordi den er lun uden at komme til at klø og kradse. Og så er den bare vindtæt! 

Mit termoløbetøj skimtes - det er superlunt under det gamle løbetøj og fylder ingenting.  Og så er der jo handskerne, som holder sig tørre. De har været rare til nu, men nu er de for kolde alene

Ting til min ønskeliste til jul og fødselsdag:
Pulsur med GPS (jeg er bare ikke på så dyre gaver med nogen - nå pyt, man kan jo altid håbe, der dukker et op 2.hand)
Løbeelefanthue til når det rigtig piver en hvinende frostvind
Sjælevarmer til skuldre, ryg og overarme
Refleksjakke/vest
Snekæder - troede ellers ikke, det skulle være nødvendigt, men hold op, hvor er her glat i dag. Så skal man holde sig til de højeste driver :-)

Nogen gode råd fra vinterløbevennerne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar