En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

fredag den 7. december 2012

Sol og sne

Jeg har læseferie i en uge og starter dagene med en løbetur.
Hvor skønt at løbe, mens solen står op i skoven.
Jeg dappede rundt en lille timestid med kameraet fremme, løb intervaller, der gav varmen og røde kinder.
Der er god modstand i sådan noget sne, og så længe der ikke er glat nedenunder, er det ikke noget problem.
Jeg kom hjem med tørre fødder, det dunkede hjerte fyldt med sol og ørerne fyldt med den helt særlige knase-knirkelyd, som kun skridt på sne på vissent løv kan frembringe.


God morgen sol


Op og ned - det giver varmen




Årets julekort?

Morgendis i hundeskoven





Her er glat og man må løbe helt inde i rabatten. Det er med at komme ind i skoven

Dét var bedre :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar