En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

tirsdag den 27. marts 2012

Børnetur

I det skønne vejr i går, tog Stine og jeg med børn en tur rundt om mosen.
Stine, der er en rigtig fitnisse, varmede os godt og grundigt op, heppede og motiverede, og var klar med tips og tricks. Det var smadder hyggeligt, simpelthen. Vi fik selvfølgelig ikke løbet så meget, som vi ellers ville, men til gengæld blev vores unger rystet lidt sammen og kom i løbeskoene. Foruden at se en tudse med to frøer på ryggen!!! Kan nogen forklare os dette fænonem?

Jeg biksede med en nerve (?) der satte sig i klemme i hofteleddet. Det sker bare rigtig tit for mig og eneste vej er vist at få strammet bækkenkorsettet op i min yndlingsmaskine. Altså afsted til fitnesscenteret (SUK - hov ups - jeg mener: HERLIG CHANCE FOR AT UDSÆTTE MIN INKONTINENS)

Tak for en dejlig børnejoggetur, Lara, Noah og Stine.

I dag i den strålende sol gik Helga og jeg en tur, jeg lige har målt op til 6 km.
Ork, hvor har jeg fået fart på bentøjet. Helga plejer at "trække mig", men i dag syntes jeg næsten, vi bare fulgtes ad. Den rute kan jeg så småt begynde at gå/løbe om noget tid, så jeg får en ide om min tid til kvindeløbet. Spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar