En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

torsdag den 31. maj 2012

Kilometertiden










P.S: Rygestoppet var 10/5 J

4 kommentarer:

  1. Rigtig godt fremskridt :-)

    SvarSlet
  2. Sejt, og det må være supermotiverende at se, hvad dit rygestop gør for dit løb udover alle de mange andre gode gevinster, du opnår.

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jo det!
      Med den rigtige graf ser det jo helt vildt ud!:-)
      Det er min gennemsnitstid, der er vist.
      Jeg vil jo gerne ned omkring 6, så jeg kan følge et felt.
      Bare ligge sådan lunt i midten.
      Min plan er at sætte distancen op (over 5 km), når jeg kommer ned på 7 min/km.

      Slet