En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

torsdag den 26. april 2012

Sidste løbetur inden LØBET

I eftermiddag tog Karen og jeg en lille hyggetur "til Paris" for at holde formen til på lørdag.
Jeg har ellers ligget under dynen hele dagen med bragende hovedpine, men efter at have prøvet forskelligt: drikke vand, fylde på med frugt og brød, massage (lidt svært at give sig selv, men jeg er ved at være helt skrap til det) rodede jeg gemmerne igennem og fandt da også nogle Ipren. Slut. Jeg hader piller! Men i efteråret endte jeg med at tage dem næsten dagligt for at holde skuldrene nede og migrænen stangen. I dag er første gang i tre måneder. Da pillernes virkning var ved at ebbe ud, silede det stadig ned udenfor. Vi besluttede at klæde om og så vente på et hul mellem skyerne. til sidst sukkede Karen: "Mor, det klarer jo aldrig op. Skal vi ikke bare komme afsted?"
Jo. Afsted i regntøj med hætten godt frem. Man kan jo næsten putte sig og lave sit eget lille løbetelt :-) Benene hjulrer rask afsted derude, mens man hygger sig inde i regnfrakken med musikken eller som i dag med en god lille sludder med Karen.

Vi er spændte på på lørdag.
Jeg kan høre på pigerne, at de gør sig mange tanker:
Kan vi mon finde vej? (heldigvis er der en sød lærer fra skolen, der løber med sine piger, som de kan spejde efter)
Bliver det solskinsvejr?
Mon det bliver sjovt med så mange piger?
Og hvad med Svend? - hvordan får vi ham med i Sommerland Syd?
(Pigerne får nemlig en fribillet ved at gennemføre)
For en gangs skyld kan jeg bare ikke lige svare på alle spørgsmål.
Mor er begynder jo:-)
Men det var da godt at få det snakket lidt igennem.

Turen blev rigtig dejlig.
Ikke så snart var vi drejet om det første hjørne, før regnen holdt op og vi fik endda lidt aftensol.

- og vel hjemme igen og efter styrketræningsprogrammet er hovedpinen som blæst væk.

Vi tæller ned: Nu er der 40 timer til startskuddet går!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar