En løbedagbog

om at opdage glæden ved bevægelse i naturen, men også om at tage vare på sig selv efter angst, stress og depression. Kort sagt om at gnave løs nederst på stammen af det, der spærrer for dit udsyn, sætte bo i den fældede krone og bruge materialet til at konstruere naturlige oversvømmelser. Jeg ønsker for bloggen, at den kan være min og andres motivation, at I læsere vil blande jer rigtig meget, så vi kan inspirere hinanden. Dette er IKKE en ekspertblog, for jeg ved intet om løb udover at jeg løber. Velkommen.

fredag den 27. april 2012

Vi er klar!

Løbetøjet er lagt frem på række
Frugt til morgenmuslien er skåret

Kirsten er klar
Karen er klar
Marie er klar (tror vi nok, hun er ikke kommet hjem endnu, men hun LYDER klar)
Jeg er klar

Spyt efter os i morgen kl. 10

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak FruE - det blev netop en rigtig god tur!

      Slet
  2. Jeg spyttede - langt!! Hjalp det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Mona, det var sikkert det, jeg mærkede som en ekstra lille vind i ryggen de sidste 5-600 meter. Mange tak:-)

      Jeg sidder lige og "fedter" med et indlæg om løbet. Vender glad tilbage!!

      Slet